Viktkamp

Ja nu är det dags att tag i vikten, en gång för alla liksom!
Målet är att gå ner ca 4,5 kg till..I förrgår var jag ute på kvällen och tog en promenad (power walk) på 4 km och på ca 30 minuter..testade även att jogga lite emllanåt och det kändes faktiskt riktigt bra, hade tänkt att göra om det igår, men regnade ju och höll på på kvällen, så blev inte nått med det.
Så jag och Meja ska väl ta oss en promenad om en stund!
Vi har ju fått hennes nya vagn, gick hur fort som helst, gött! Och den funkar bra, men ha inte tagit någon riktig snabb promenad med den än, så få bli premiären idag ;)

Annars så ska jag baka idag, haha..hur va det med vikten..ska slänge ihop lite muffins bara, alltid bra att ha i frysen!
Nehe, ska väl försöka ta tag i dagen då!
Ha det fint!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Jennie

Lycka till det kommer gå bra! 4,5 kg klarar du snabbt! Själv vill jag gå ner 20 kg men får ta små delmål.. -5 kg är första.. Se om man kommer igång nån gång

2012-03-29 @ 10:12:26
URL: http://skymningssaga.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack Nennie!

Ja, det är väl ett delmål för mig med..skulle ju inte skada att gå ner ytterligare 4,5-5 kg till sen..! Men de få bli ett senare projekt, nu har jag bara i tanken att jag ska va snygg till Tildas bröllop i sommar, och eftersom vi redan beställt klänningarna så få jag inte gå ner för mycket heller innan dess..!

2012-03-30 @ 12:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0