Lääängtar!!

Ja nu längtar jag tills på lördag!
Då blir det party party med fina tjejer! Dock så har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig, det eviga problemet liksom!
Sitter och kollar runt på de olika loppissidorna på facebook och ser om jag kan hitta nått snyggt, blir lite billigare att köpa snygga kläder så än att köpa nytt, när det ändå är sådana kläder man inte använder så ofta..!
Hojta till om du har något snyggt jag kan få köpa :)

Igår så umgick jag och Meja med Sara, Max och Linus, även mamma vad med en sväng först på stan där vi blev bjudna på lunch, tack mamma för det!
Sen så åkte jag och Sara och Meja till Olssons och gick och strosade, hittade mycket fint men inget som satt sådär jättebra, hittade en jättefin långklänning, men såg höggravid ut i den, men när magen är borta så ska jag nog köpa den, om den finns kvar då! Denna jäkla mage alltså!
Idag blir det nog en lugn dag, ska slänga på en tvätt nu tänkte jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0