Korfu

Var helt underbart, verkligen!
Jag är numera förlovad vilket gör mig lyckligast på jorden just nu! MYYYS!
Vad kan bli bättre än att förlova sig i 25 gradig värme på en strand i solnedgången? hmm..nog inte mycket som slår det!
Annars var resan lugn, sol och bad och god mat, väldigt god mat! Hyrde bil en dag och åkte runt ön, åkte runt i bergen på de smalaste vägar jag någonsin varit med om, men otroligt vackert med olivträd, blommor, gamla hus, utsikter över havet som verkligen tog andan ur en, man blev mållös flera gånger!

Men nu är vi tillbaka i verkligheten igen, i kalla Sverige med jobb och allt som hör vardagen till, önskar jag kunde fått stanna i värmen ett tag till, men just nu klarar jag av kylan för jag är varm inombords för jag är så himla lycklig!

Nehe, nu ska jag lägga upp lite bilder på facebook, ett litet urval, har ca 290 bilder från resan men lägger upp ca 100..:P haha!

Ha det fint!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0