Kärlek i luften

Åhh, det är helt underbart!
Helgen har vart helt underbar, och den är inte slut än, tur det!
I fredags så kom Micke helt spontant och ringde på dörren, så fick jag en stor bukett blommor, helt underbart!
Sedan va han tvungen att åka hem, men kom och hämtade mig några timmar senare så åkte vi till hans kompis Totte och satt där och tjatade ett tag, sedan åkte vi och handlade lite, eller Micke handlade, så åkte vi hem till honom och bara mös och kollade lite på Idol och cirkus Möller å sådär.
Igår så lämnade vi tillbaka filmerna vi kollade på förra helgen:P och sen tog vi en promenad genom stan, tog en fika på Vasa, sedan fixade vi till oss för att träffa Jenny och Rickard för att käka på Dal Baffo, fläskfiléplanka, MUMS!
Sedan åkte de hem, så då gick vi till Bishops arms och träffade hans kompisar bland annat Totte, och satt där och drack lite och skrattade en massa, haha vilka sjuka killar de där va, men på ett bra sätt alltså;)
Sedan blev det til O'learys där vi dansade en massa,så kul!!

Idag har jag vart hemma på söndagsmiddag hos päronen, och Sara var oxå med, trevligt!
Tyvärr var inte Linus med då han är hos sin pappa.
Sedan skjutsade vi syrran å mamma till mammas kompis som skulle ha klädparty- lingon och blåbär i Huskvarna.
Och pappa är juh uppvuxen där, så vi åkte runt i Huskvarna lite och han berättade olika historier, redigt kul faktiskt.
Sedan fick han skjutsa hem mig, knappt vart hemma de senaste dagarna, och inte vart själv nått sen i fredas heller så, och det måste man va lite, men det är så tråkigt en längre tid, så ska dra bort till Micke om ett tag igen, han ska bjuda på kvällsmat, han skulle gjort det igår, men så gick vi juh på restaurang istället så;)
Ska bli spännande och se om han kan laga mat, men det tror jag säkert=)

Nehe, nu orkar jag inte skriva mer.
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0