Måndag, en helt vanlig måndag

Det är precis vad det är idag..och jag har det lika tråkigt precis som vanligt.
Nån som vill hitta på något?

Ska snart gå å göra lite mat, ska göra lite lax..har inte så mycket att göra nått kul med den, men ska nog lista ut nått, så det så;)
Annars händer då inte särskilt mycket..lugnt och stillsammt...

Mhm..så är det med det..:/
Tråkigt väder är det med, verkade som solen skulle lysa idag, men just nu lyser den med sin frånvaro tycker jag, trist som sjutton.
Fortfarande inget bestämt för veckan typ, ska nog bowla med mamma och hennes kompisar på onsdag och sen titta på hockeyn såklart!
Kanske leka med Malin imon, hon kunde inte idag, så hoppas på imon=)
Jag vill att min skattedeklaration ska komma..men har förmodligen inte fått tillbaka nånting ändå, jobbade juh ändå inte såå mycket under 08..inte precis som 07, fick juh tillbaka 11000 förra året, det blir det nog inte i år, tyvärr, annars skulle det vart jag som beställde en resa härifrån snarast! haha..

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0