Stan senare

Ja idag ska jag träffa Sara och Isa=)
Ska bli väldigt trevligt, tanken var att jag skulle åkt nu 13.27...men eftersom Sara började skolan idag så ville hon vara med en stund på insparken, så åker 14.27 istället!
Så ska väl sitta här en stund och se dum ut, det är jag rätt bra på minsann!

Jag hade de sjukaste drömmarna inatt alltså...fy fan!
Varav att jag träffade en skitsnygg kille, haha tänk så skulle man få träffa honom i verkligheten..
började med att vi skulle festa, så jag stod och bytte om och sådär, vi var en massa folk, och så skulle vi ut och röka:O
Och så gick vi ut, men helt plötsligt så var vi och badade i vättern..haha..
så jag hade en lila baddräkt på mig, mindre snyggt måste jag juh få säga.
Sen helt plötsligt så parkerade jag en bil i nått garage, hemma hos Daniel..och så kom Mikael och jag kramade om honom och jag och han typ pussades och höll på:P haha..
och så tittade vi på tv, men det som hände på tv det hände egentligen i verkligheten, och aa jag fattar ingenting!
Och sen vaknade jag nog tror jag..
men aa...det är mycket människor i mina drömmar ibland, speciellt inatt:P
Men ge mig den snygga killen, tack!

Så är det med det..
Ska jobba imon, 14.30-20,30 det goaste passet man kan ha, det går hur fort som helst å jobba dom timmarna!
Men sen har jag inget förrens den 23 januari..hur fan ska jag överleva detta??
GE MIG JOBB!!
Hoppas jag får lite mer imon..

jag vill fortfarande åka härifrån, vart som helst, en weekendresa nånstans eller utlandsresa eller göteborg över en dag eller vad som, behöver komma härifrån som sagt!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ställer på götet!

2009-01-12 @ 14:05:24
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0