Borde inte öppna min stora käft

Mina inlägg igår väckte visst känslor hos folk, folk blev sårade och det var inte min mening, var juh inte meningen att de skulle känna sig som mig, sårad!
Inläggen gjorde så jag har legat sömnlös halva natten, och halva natten har jag haft mardrömmar och vaknat och somnat om vartannat..
Jag säger bara förlåt för om jag har sårat någon.jag har lärt mig min läxa..att inte skriva om mina känslor och tankar!

Jobba 12.30-21..bläää..jag vill ut i solen och bada..
men hoppas vädret håller i sig i helgen så jag kan göra det då, ska visserligen tvätta imon 10-14, men sen hela eftermiddagen och på söndag kan jag sola och bada=)

Nehe..ska väl äta upp min frukost och göra mig i ordning!

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0