Sovit på soffan!

Hej!
Vaknade för en stund sedan, somnade visst till på soffan, det var juh så mysigt, käkade glass, började frysa kröp ner under ett täcke och katten låg och värmde mina fötter, snark! Sov i nästan en timme, skönt men är inte precis piggare nu men ändå:P

Jaha så kan det vara, jobbade dygnet igår tills idag, det vill säga 20 timmar med lön, göttgött=) Pengar pengar..
På lördag blir det inte så mycket jobb, börjar vid nio, slutar vid kanske 11 och sen vet jag inte om jag börjar någon mer gång, beror helt på om han skulle till sina föräldrar på kvällen eller inte, men annars kanske jag börjar på tidig kväll så, kanske vid 19 eller nått, rätt soft, med tanke på att jag ska jobba söndag med så!

Men innan helgen är det fortfarande några dagar, ska jobba imon med, på torsdag och fredag är jag ledig, på torsdag ska jag juh till vårdcentralen, nån som vill följa med och hålla handen??
Annars inte mycket bestämt, eventuellt så kommer mamma och pappa hit, få se vad som händer.
Jag har lite för mycket tankar i min hjärna, nu igen..:/ Men denna gången vet jag vad det är för tankar och jag vet inte hur jag  ska bli av med dom, jobbigt värre!
Och jag är så osäker vad som kommer hända framöver, känns riktigt jobbigt..hoppas de löser sig snart iaf!
Vill inte ha en massa spöken i mitt huvud, spöken är inte snälla! Iaf inte domma spökerna..eller dem, jaja skitsamma..

Idag har jag inte gjort nånting, skulle tränat, men skjuter upp det tills imon, har försökt fixa datan hela dagen, de nhar bara krånglat idag, blir juh helt sne på den!
menmen, så kan det gå..

Usch vad jag saknar helgen, trodde att jag  skulle va glad och lycklig och kunna leva på denna helg hur länge som helst, och tro mig jag är skitglad för allt som hände, hade verkligen en superduper helg i Uddevalla, startade juh först i Gbg med fien och sen åkte vi vidare till Uddevalla, fredagen var det bara mys med god mat hemma i Färgelanda, och på lördagen så var det en seg förmiddag och sen på eftermiddagen var vi några som käkade på Harrys och se nvart det förfest inne i Ua, och då kom de lite till folk, och allt var bara så underbart, och sen vart de krogen med drinkar och shots, men jag blev konstigt nog inte så full, jag fattar inte det, har inte druckit på evigheter och så dricker jag ändå rätt mycket, men mår prima ändå;) najs=)
Men aa, det var helt enkelt en helt underbar helg med de BÄSTA människorna som finns på denna jord!
Tack till alla er=) You rock=)

nehe, funderar på att lägga mig på soffan igen, det var juh faktiskt riktigt skönt att bara ligga där och slappa, har inte ätit nån mat idag heller, men jag är inte hungrig så..
Nehe, men ni få väl ha det så bra alla där ute!

Och please let my ghosts go away!

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0