Jönköpingsfesten

Det är visst någon "fest" i stan, så jag och Meja ska snart åka in och möta upp mina föräldrar för att kolla in detta.
Ska bara vänta på att min tvätt blir färdig så jag kan hänga upp den först!
 
Skönt att det känns som det är lite svalare väder idag, man orkar ju som liksom inte så mycket annars, fast det gör jag visserligen inte ändå, trött som jag är hela tiden!
I tisdags va jag på bm-besök, alla värden låg bra, hon tyckte att bebis vänt sig neråt, men kunde inte säga om det va med huvud eller rumpa, fast bara det att jag tror bebis vänt sig igen, då jag kände den långt till höger och vänster samtidigt igår..:/ Så få väl se när jag ska dit igen vecka 35..!
Hade ju även glukosbelastning i onsdags, det gick bra, var inte så farligt som jag trodde att det skulle vara, så det va ju skönt! Visst va det sött, och man blev som en zombie en stund efter, trodde man skulle få en riktig sockerkick när man inte ätit nått på 12 timmar och sen hälla i sig massa socker, men icke! Och resultatet blev jättebra, ingen diabetes där inte, bara inse att jag kommer föda stora barn!
Hoppas att de ha bra koll på mig om det blir ett stort barn vill jag inte gå full tid, så då få de allt se till att sätta igång mig tidigare eller så få det bli kejsarsnitt, föder inte ut någon som är större än Meja va iaf!
 
Vecka 32+3

Nehe, ska väl fixa iordning mig själv och min fina dotter det sista så det bara är att åka sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0