Shopping och tatuering

Igår började jag och Meja dagen med att åka in till stan och möta upp syster och Max.
Vi gick till Kristinegården där min kompis syster har en Barnprylhörna, där man kan köpa begagnade barnkläder och leksaker.
Jag köpte bland annat en overall, 2 par jeans, ett par leggings, ett par tjockare strumpbyxor, en pyjamas och en klänning, allting för 150 kr, tycker jag var jättebra! Och kläderna var i bra skick, ena byxorna var nog aldrig använda!
 
Efter det så gick vi till Ica och köpte lunch, varsin fiskgratäng till oss stora och varsin matburk till barnen, sedan kom Gittan och hämtade mig så åkte vi då till Torpa och Brimstone Alley tattoo, där det var dags för mig att tatuera mig.
Jag är såå sjukt nöjd! Kunde aldrig tro att det skulle bli så bra!
Tatueringen gick fort att göra, knappt 1 timme, så efter det så åkte vi till ÖB och köpte salva, fika och lite annat innan Gittan skjutsade mig till Sara igen där det blev lite fika innan mannen kom och hämtade mig och Meja.
 
Tack syster för hjälpen med Meja, och tack Gittan för att du ville följa med mig, var så skönt att ha sällskap!
Idag ska Meja till dagis, och jag ska till jobbet för möte mellan 13-16..jobbig tid!
Efter det så blir det en lugn kväll, Micke ska jobba ikväll så jag och Meja blir själva hemma, myskväll!
 
Nehe, det var väl allt för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0