Vagnköp

Eller vagn och vagn, blev en sulky, men den är rejäl!
Vi var på babyproffsen och beställde en igår, en Baby travel Bangkok- en lila!

Bild lånad från babyproffsen.se

Kan nog blir bra :) Hon kändes så liten i den, men hon blir ju allt större, idag blir Meja 9 månader, så om 3 små ynkliga månader så är Meja ett helt år :O

I helgen har det även vart kalas för Linus som fyllde 7 år igår (kalas i lördags).
Och efter vi hade vart på babyproffsen igår så åkte vi till pappa och käkade lite våfflor, gott va de!
Sen fick det bli sibyllakäk på kvällen, hade rabattkupong, ät 2 för 1, va ju tvungen att utnyttja den, smålänning som man är :P

Nu har jag försökt att börja gå ner i vikt igen, kampen mot kilona har börjat!
Jag var på god väg för ett tag sen, men sen blev jag sjuk och grejer och sen har jag inte kommit igång igen, men i fredags var jag ute och gick nästan 7 km, och igår var vi ute och gick 6 km..så alltid ett steg på vägen!

Idag vet jag inte vad som händer riktigt, ska väl försöka att komma ut lite!
Ha det fint alla!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0