Mars

Nu är det redan mars, över en månad sen jag skrev senast..!
Vad har hänt sen dess? Inte allt för mycket, jag har hunnit vara sjuk två gånger..magsjuk och halsvirus, blää!
Men nu är jag på gång igen, men mannen min är förkyld nu, så få väl se hur länge jag få vara frisk!?
Meja växer och växer, och krälar sig framåt allt snabbare för varje dag, går upp i krypställning och gungar, men sen förstår hon inte hur hon ska göra så hon slänger sig typ framåt, och så gör hon om och om igen, sötnötan!

För 3 dagar sen så Meja de magiska..eller ja nästan iaf, det var ma ma ma ma ma..typ :) Så söt min älskade plutta!
Hon kan säga pappa, titta, titta där (titta daaah), tack, hej..så hon kan hon minsann!
Över 8 månader fyllda är hon nu, på 8 månadskontrollen så vägde hon 8550 gram och var 69,3 cm lång, hade lagt på sig 300 gram och växt 3 cm sen 6 månadskontrollen! Min stora lilla tjej!

Häromdagen fick Meja gunga för första gången, det tyckte hon var riktigt roligt, så ska nog gå ut sen och låta henne göra det igen, just nu sover hon så gott, vilket hon har gjort nu i en timme! :O
Annars är det lugnt här i Hålan :)

Tack för idag!
Ha det fint!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0