Ikeahäng

Idag har det vart ikeahäng för hela slanten..Mötte upp Sara, Linus och Max på bussen upp till a6, så gick vi där och så vidare till Ikea för lite lunch, så kom Cecilia och hennes lilla Filippa och mötte upp så tog vi en sväng inne på Ikea, och sen hamnade vi på fiket, på ikea..haha! jag har nog aldrig vart så många timmar på ikea, och jag gillar inte ens de stället..!
Men va rätt mysigt ändå!

Nu är jag och Meja hemma, och Rocky såklart, väntar på att Micke ska komma hem.
Blir en lugn kväll med hockey i tv-soffan!
Innan hade jag och Meja skrattkalas, haha, så himla mysigt när hon verkligen gapflabbar så det bubblar i hela ungen, man kan ju inte annat än skratta då! Min lilla fina älskling, om 3 månader och 11 dagar fyller hon 1 år, det är ju helt sjukt.
Min lilla lilla plutta <3

Det var det det..
Ha det fint!
Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0