Ändrade planer

Blev det igår!
Fien kom inte hem hit, utan jag träffade henne och hennes mamma Petra på stan.
Och sedan kom även Petras kompis Rosita och gjorde oss sällskap under en fika på Wienerkonditoriet, det var en mycket rolig fika, skrattade så tårarna rann, haha! Båthistorier och fyllehistorier typ..:P

Sedan tog jag och Meja bussen till maxi och mötte upp mannen i mitt liv, så handlade vi lite.
Åkte hem och jag gick ut för att ta mig en träningsrunda i skogen..men det gick verkligen åt skogen!
Magen krampade och benen ville inte alls samarbeta, var så sur och besviken hela kvällen sen, jag var så himla taggad på att ta ett träningspass, så besvikelsen blev väl ännu värre när det absolut inte gick..:(
Bara att hoppas att motivationen kommer tillbaka igen, så jag inte ligger på latsidan för länge!

Idag händer det inte mycket alls, har varit så himla trött idag, eller är trött rättare sagt!
Micke är ute och springer!
Precis gett Meja lite mat, stuvade grönsaker med köttbullar och äppleapelsinbanan-dessert!
Så nu är hon rätt nöjd, mitt lilla matvrak skulle nog kunna sitta och äta en hel dag utan problem, haha, finns inget stopp på henne!

Annars kan jag berätta att Meja har 7 stycken tänder, 4 där uppe och 3 där nere, men tror den 8:e tanden är på väg med, en tand där nere. Lilla pluttan, men som tur är så märks det ingenting på henne när hon får sina tänder, så det är oerhört skönt! Liksom 7 tänder på sådär 4 månader, det är nog en del..!
Nehe, ska väl ta och gå och byta blöja och bara mysa med lilltjejen!

Ha det fint!
Pussåkram

Meja i början av mars när hon provade sin gunga för första gången!

Kommentarer
Postat av: cattan

Kan inte jag få fixa din blogg?? :)

har inget att göra :P

2012-03-31 @ 18:12:22
URL: http://cattans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0