God fortsättning!

Nu var självaste julafton förbi, och det var en mysig julafton, bästa på länge faktiskt!
Kan ha vart för att vi firade här hemma i huset för första gången, och alla mina favoritungar var här och va så mysiga, tomten kom, maten smakade som vanligt, tårtan och godiset var gott, och barnen vart supernöjda med alla sina 86309864 julklappar :)
Bara en liten gissning..;)
 
Och ledig är jag också, jobbar först på torsdag, sen fredag och sen är jag ledig helgen igen, så det är skönt, dock jobbar jag ju på nyår, men skitsamma!
Idag har jag och Meja badat badkar, mysigt och roligt, sen fick hon mat och sen somnade hon som en stock i sin vagn, lilla pluttan!
Senare ska vi till Mullsjö och fira lite jul igen, som tur är så blir det ingen mer julmat..! hihi..
 
Nehe, de va allt för idag..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0