Inskolning

Nu är det andra veckan Meja är på inskolning på dagis, och första veckan gick hur bra som helst, och jag tror att denna veckan kommer att gå minsta lika bra, om inte bättre!
Idag kom vi dit vid 10, vid 10.30 skulle dom gå ut en stund och då fick jag gå hem och komma tillbaka vid 11.10, då var det sångstund och sen fick Meja äta där för första gången, och det gick ju bara bra!
Imon ska hon nog vara där själv när dom äter, spännande att se hur det går, min lilla plutta börjar bli så stor!
Men är skönt att det går så bra!

Igår var jag och mannen min på Liseberg, själva!
Var skönt att komma iväg bara vi två och inte behöva tänka på någonting utan bara va!
Vi åkte karuseller, spelade på lite hjul, åt mat och hade det myspys, och solen sken på oss hela dagen :)
Kunde inte blivit bättre!

Men nu har Micke börjat jobba igen, efter 9 veckor hemma, känns lite konstigt..har gått så fort!
Nu är snart hösten här..och sommaren har inte ens vart här känns det som..:/
Nehe, det var det för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0