God morgon!

Här har vi vart uppe sen klockan 7, va hände med min bebis som lätt kunde sova fram till 9??
Nu är det alltid runt 7-tiden som det är uppstigning.
Menmen, vi ha vart bortskämda, så är väl bara att ta det, leva som en vanlig mamma, hihi!

Jag ha börjat på nya jobbet, har dock bara jobbat en riktig dag, i måndags. Igår var jag ledig och idag har vi bara apt-möte, mellan 13-16.30, världens dummaste tid eller vad??
Imon och på fredag jobbar jag, sen är det ledig helg som gäller..! Skönt!

Igår så varr jag och Meja på stan tillsammans med syster Sara och Max, vi var och fikade och strosade en kort stund innan vi gick och hämtade Linus i skolan, hans första dag i 1:an, han har blivit så stor nu! Lille plutten...:/
Så gick vi och handlade lunch och sen hem till dom och käkade, blev helgrillad kyckling med potatissallad, gurka och deras egenodlade parprika i tortillabröd, var hur gott som helst!

Nehe, om man kanske skulle ta en dusch..eller kanske ta hand om tvätten..:/

Kommentarer
Postat av: erika

åh vilken lyx att få ha en bebis som vaknar så sent :O min lilla kliver upp vid 5..

2012-09-17 @ 14:07:00
URL: http://www.erikasofies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0