Underhållaren Meja

Meja vet hur man lockar fram ett gott skratt och ett härligt leende hos sin mamma :)
Bara nu ikväll har han haft livliga diskussioner med Rocky under trappan, en stund senare så låg hon på Rockys kudde under trappen, för övrigt så är den kudden sönder, så benen låg liksom i kudden och så låg hon och tittade ut mellan spjälorna..såg så roligt ut :) hihi..

Idag har vi vart på a6 och letat födelsedagspresenter, till Tuva som vi ska på kalas hos på söndag, och till syster som fyller år på torsdag! Blev även två fina linnen till Meja.


Inte så bra kvalle, men det är ett ljusrosa, och ett vitt/grått med rosor på..


Meja kollar in sina nya kläder!

När vi var på a6 så träffade vi mamma/ Mejas mormor, så vi gick och åt lunch på Dragon, blev kebabtallrik för min del, så gott!
Mamma tog fisk med potatis och någon sås, som även Meja fick äta av, och det gillade hon! :)

Efter det så åkte vi hem, och då kom Fien hit och gjorde oss sällskap i några timmar, då mannen är ute och svirar ikväll!
Nu har jag nog äntligen fått Meja att somna, ha aldrig vart några problem med att få henne att somna på kvällarna, men de senaste två veckorna, cirka..så har hon somnar i min famn som vanligt när jag gett henne välling, och hon sover när jag lägger henne, men sen kanske det går en kvart- tjugo minuter så vaknar hon och gråter, gråter och gråter..och jag har ingen aning om varför, och det är så frustrerande!
Men nu så, så sover hon nog som sagt, mammas lilla fina hjärta!

Avslutar en bild när Meja fick testa att äta lite själv för ett tag sen :)


Kommentarer
Postat av: Elina

2012-04-21 @ 15:58:31
URL: http://housemill:wordpress.comu
Postat av: Elina

Så fin hon är! ... Jag har hört att barn kan reagera med gråt när du somnar på ett ställe och sen vaknar på ett annat.. när det inte är likadant... fast det borde hon reagerat på tidigare.. Hoppas det lugnar sig och att hon får somna gott!

2012-04-21 @ 16:01:59
URL: http://housemill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0