Söndag!

Idag är det söndag, igen!
Idag ska vi åka till Flahult och gå på kalas för Tuva som fyllde två år den 15 april, ska bli skojjsigt!

Gårdagen blev lugn, Charlie var här och klippte både mig och Micke, sen åkte vi och handlade lite gotte till kvällen, och kollade en snabbis på H&M..men hittade inget kul där!
Sen tittade vi på andra delen av en Arne Dahl film, kom inte ihåg vad den hette, men bra var den, dom filmerna är bra!

Mannen min sover fortfarande, jag och Meja har varit uppe i en timme, dock vakna sen klockan 7.
Hon sitter här på golvet bredvid mig och tjötar och har sig, försöker dra lite i datasladden och så, busunge!
Ska väl kanske börja ta tag i dagen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0