Shoppingdejt

Ja idag har jag och prinsessan haft en shoppingdejt på a6, våran dejt var då Sara L, dock så shoppade inte jag och prinsessan något, men Sara shoppade sig både snygga skor och en snygg tröja! :)
Men en lunch på Ikea blev det oxå, billigt och bra ;) haha
Vi hade en trevlig dag minsann :)

När jag kom hem så var min älskade man redan hemma, trevligt säger vi om det!
Jag passade på att baka en kladdkaka med toscakaka på, mums..eller jag vet inte än om den blev bra med tanke på att jag inte smakat den än, men eftersom det är jag som gjort den så är det väl nästan självklart att den blev god, eller hur? ;)
Och sen kom Charlie och klippte oss, så nu har man blivit av med lite slitna toppar och fått sig en hellugg istället för snelugg..trevligt med lite förändring!

Nu ska man försöka att komma på någon kvällsmat med, det är total idétorka i min lilla hjärna!
Hmm, några förslag?
Annars är det lugnt här ute i Hålan, sovrummet tar mer och mer form, dvs snart färdigt :) Min duktiga man som fixar och donar ;)

Nehe..komma på någon kvällsmat va det ja..kebab kanske? haha..
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0