1 år och 3 dagar sen

Ja idag är det 1 år och 3 dagar sen som vi fick reda på att jag var gravid, jag tog två graviditetstest för att vara helt säker, men jag var inte säker ändå eftersom jag på samma kväll fick en liten liten blödning..(vilket jag fick dom två nästkommande månaderna med, viilket bara var att min kropp inte hade ställt om sig ordentligt, det var alltså då jag skulle haft min mens...) men jag var ju gravid, och det var en så häftig känsla, allt var så spännande!
Att gå och bära på en sådan hemlighet var så skojj! Och sen när man väl började berätta så var det oxå skojj, och en helt otrolig resa var på gång, och nu sitter man här ett år och 3 dagar senare med en helt underbar prinsessa som snart är 4 månader, som lär sig nya saker varje dag känns det som, och kärleken bara växer och växer för varje dag, timme, minut och sekund :)

Idag för 2 år sedan, 17 oktober 2009 (en lördag) så var jag och Micke på vår första riktiga dejt, en vecka efter första gången vi träffades, vi var på hockey, Hv71-Luleå tror jag det var minsann, och hv vann med 3-2 eller 4-2, nått sånt..matchen var inte så intressant just då, utan det var mer intressant att bara sitta där och vara, och mysa och pussas :P haha..:)
Efter hockeyn så gick vi och käkade på Sir Simons, men jag va så jädra nervös så kunde typ inte äta nått, fast det var en av de godaste pizzor jag någonsin ätit :P Och sedan så gick vi hem till Micke och kollade på film och åt massa godis, en helt perfekt myskväll med andra ord :)
Så snart har vi vart tillsammans i 2 år, den 25 oktober är våran dag :)

Mysmysmys, älskar dig Mikael Östmo, nu och föralltid <3

Annars är det bra här i Hålan, vi har haft en bra helg, i lördags så blev det en spontankväll med tacos och spelkväll med syster, Joakim, mamma och pappa, var himla skojj alltså :)
Och igår så byggde vi ihop en ny garderob som är i vårt sovrum, snart är rummet färdigt, vad jag längtar tills det är färdigt nu, så då få nog renoveringsprojekten ligga på is ett tag..kanske..haha! :)

Idag ska jag och Meja inte göra någonting, jag ska gå och duscha nu innan jag fryser ihjäl!
Ha det bäst!
Pussåkram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0