Vecka 35

Idag går vi in i vecka 35, vilket jag inte fattar..trodde jag gick in i vecka 34, så vart har den senaste tiden tagit vägen? haha..Men skönt att det går framåt iaf :)

Nu har man slutat jobba, och lägenheten är urstädad och överlämnad, så två saker jag inte behöver tänka på längre, och det är ju rätt skönt måste jag påstå :)
Och här i huset trivs jag jättebra, och det är ju skönt av nått!
Hade fina Maria och Matilda med döttrar på besök här häromdagen, var mycket trevligt.
Anna var tyvärr sjuk, men vi få ta igen det snart!

Igår så träffade jag Isa, Sara W, Jenny, Paula och Emelie som jag inte har träffat på hur länge som helst, har nog inte träffats så länge jag ha vart gravid, så blev många klappar på magen, hihi!
Men var riktigt kul att träffa er igen, även om det inte blev så länge, men vi få försöka träffas snart igen, går ju inte att det tar så här lång tid mellan gångerna!
Efter det och tömningen av lägenheten så åkte jag och älsklingen upp till a6 för att inhandla present till Elliot som fyller år idag, (ska dit klockan 14) och så gick vi och kollade lite på tapeter och golv, rena rama djungeln!
Och sedan handlade vi lite mat, och sen blev det tacos på kvällen!
Och idag fick jag sova utan att känna att jag behövde stressa upp och iväg till någonting, skönt..men sover ju inte så bra nu för tiden, men ändå..haha!

Nehe, om man skulle ta tag i dagen kanske :)
Ha det fint alla vänner!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0