Flytt

Tack till alla er som var med i lördags och hjälpte oss att flytta, ni är underbara :)
Igår så fortsatte vi att flytta, var även på Ikea och inhandlade lite grejer, bland annat en persienn, men den var självklart alldeles för liten, så får ta och åka och byta den så man kan sova ordentligt, blir ju ljust så himla tidigt och det känns som folk kan se rätt in i sovrummet vilket de förmodligen inte kan, men ändå :P

Nu har jag packat upp några kartonger till, så nu börjar vardagsrummet se ut som ett vardagsrum,
vill jag bara ha bort alla tomma kartonger och alla kartonger/säckar med tidningspapper, jösses vad mycket papper det blir, kanske inte så konstigt med alla köksgrejer och två stora vitrinskåp med massa glas och porslin i, men ändå, haha!

Lägenheten är i stort sett tom den med, är lite städgrejer och lite sånt som ska till tippen kvar bara.
Så måste åka dit och städa med, men funderar på om jag ska ta en heldag där imon kanske.
Eller om jag åker dit en sväng idag med, få se helt enkelt hur det blir!
Nu vet jag iaf att jag ska ta en dusch och fräscha till mig lite!

Ha det fint alla som jag känner och som jag inte känner om det är några sådana som läser detta :)
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag tror jag ska till hovslätt redan nästa vecka faktiskt! Mamma bad mig komma dit, dock minns jag inte varför haha!!

2011-05-11 @ 13:48:14
URL: http://porkiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0