Dag 23- Det här får mig att må bättre

Vad som får mig att må bra, är livet just nu i största allmänhet!
Varje gång man känner Pyret röra på sig eller när Pyret sparkar så blir man glad.
Jag mår bra av att min fina fästman finns vid min sida hela tiden, när han ger mig blommor på våran månadsdag som är såå fiiiina!
Jag mår bra av mina fina kompisar och min fina familj.
Jag mår bra av att veta att om två månader så flyttar vi till VÅRAT HUS!

----------------------------

Annars är det bra med mig..hmm..
tanken var att jag skulle träffa tjejerna idag, men de har gått och blivit sjuka, typiskt!
Jag som har längtat så efter att få träffa dom, men hoppas att det blir nästa vecka istället!
Jobbet knallar på minsann..börjar väl tro att jag inte kommer att kunna jobba fram till 1 juni som jag har velat, de senaste dagarna har ryggen tagit knäcken på mig ungefär..och jag har varit så otroligt trött, och det ber jag min älskling om ursäkt för, för jag kan inte ha varit rolig det senaste, men han är förstående, så skönt :)

Igår fick jag träffa min Fiabus igen, det var ett tag sen nu, lika trevligt som alltid!
Vi var först här hemma och fikade lite, och sen tog vi en snabbis på stan och sen käkade vi på Adelante, tack Fien <3

I helgen är det jobb som gäller, natten imon, och sen precis hela dagen på söndag.
På lördag blir det nog att kolla på hockeyn med Axel och Louise, trevligt värre!
Nehe, nu orkar jag inte skriva mer, ha det fint vänner!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Fia

ME LOVE YOU! <3

2011-03-03 @ 22:11:38
Postat av: Kaka

Me love you Fien <3

2011-03-04 @ 09:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0