Bebisgrejer

Idag har jag och söta Fien varit på a6 en svänga, blev lite inhandlat för oss båda!
Och så käkade vi 16-kronors köttbullar på Ikea, gött!
Jag kunde inte hålla mig, så jag köpte lite till bebisgrejer, för köpte ju inget i Ullared, haha!
Men har kollat på dom grejerna flera gånger nu, så kunde inte hålla mig!


Jeans, mysdress, två par mössor och strumpor, allt från H&M!

Köpte även ett par sommarskor till mig, känns lite avlägset till sommaren, men eftersom jag har väldigt svårt för att hitta skor så passade jag på när jag ändå hittade liksom!

Nu har även min älskling kommit hem, så verkar som det blir lite fika för han satte på kaffet visst! ;)
Ha det fint!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0