Vecka 38+3

Här går tiden undan, idag är det 10 dagar kvar till BF, det betyder att imon är det 9 dagar = Ensiffrigt!
Det är lite sjukt faktiskt, fast eftersom jag börjar tro mer och mer att Pyret vill stanna där inne för alltid, så kommer jag väl gå över tiden, så är väl tvåsiffrigt iaf innan Pyret kommer ut ;)
Älskade lilla Pyret, vi längtar efter dig nu, din säng är bäddad och allt är färdigt, bara du som fattas <3

Annars knallar det på här, sitter vid datan i datarummet, så ja det är färdigt :) Skönt..
Ska vi bara inreda det lite snyggt med :)
Idag funderar jag på att åka in till stan en sväng, behöver lite nya leggings och någonting att ta på mig :O
Ingenting sitter verken snyggt eller skönt längre och det är något jobbigt faktiskt!

Så om man skulle ta och hoppa in i duschen nu då!
Ha det fint alla!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0