Iväg till BM

Japp, nu ska jag åka till barnmorskan på vanlig kontroll, väntar bara på att min älskade ska komma hem så vi kan åka :)
Idag har jag inte gjort så mycket, tvättat en maskin tvätt har jag visserligen vart duktig och gjort och kört diskmaskinen men inte orkat plocka ut den än..vilket jag kommer att ångra sen när jag kommer hem, haha..varför gör man alltid så?

Annars är allt bra här, lite nervös inför kontrollen..som alltid!
Men ska nog gå bra minsann, har det inte vart något hittills så ska det väl förhoppningsvis inte vara det nu heller!
Gör en uppdatering sen :)

Ha de gött!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Ida (gravid i v 35)

jag tycker det är så mysigt att gå till barnmorskan, lyssna på hjärtat och prata om allt. :) men det är klart, lite pirrigt ifall något skulle vara fel.



tack så mycket! tårtan var riktit god faktiskt, han imponerade på mig ^^

kram

2011-06-15 @ 18:53:17
URL: http://kevlarsoul.gone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0