4 dagar till midsommarafton

Vad ska ni alla göra på midsommarafton?
Jag har ingen aning om vad vi ska göra, kan ju inte precis planera så mycket. Men har det inte kommit någon bebis eller om jag inte föder på midsommar vilket jag är beräknat till så blir det kanske att åka hem till mamma och pappa bara och mysa och äta lite, planerna är stora i år ;) haha..
Inga tecken än på att det är igång..:(
Håll era tummar, be till gudarna eller gör vad ni vill, för att Pyret ska komma ut nu :) Tack!

Idag ska Sara L komma till mig en sväng, mysigt :)
Sen vet jag inte vad som händer resten av dagen. Nu har jag precis ätit lite frukost och ska väl ta och duscha å sådär så man blir lite fräsch :P

Nehe, ha det fint :)
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag håller tummarna att du får åka in på midsommarnatten, så att du hinner umgås med din familj innan! ;)

2011-06-20 @ 10:01:21
URL: http://porkiee.blogg.se/
Postat av: Ida (gravid i v 36)

hoppas i får en mysig midsommar oavsett om det blir med bebis eller ej :) kram

2011-06-21 @ 10:17:55
URL: http://kevlarsoul.gone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0