Ensam med barn och hund

Det är precis vad jag är ikväll, Micke är med Axel och fiskar..och vem vet hur länge dom blir borta, förmodligen längre än vad jag orkar hålla mig vaken..!
Känns lite konstigt att va själv, men är väl lika bra att vänja sig då Micke snart börjar att jobba igen..

annars är det väl okej här..har funnits bättre dagar, men det har funnits sämre oxå!
Idag har vi varit hemma hos pappa och käkat lite mat och fick polkagris-mjölkchokladtårta till efterrätt, gott!
Ikväll händer då ingenting, försöker hitta nått bra på tv, men misslyckas..äter lite godis och myser med den finaste i världen, min underbara dotter, TACK FÖR ATT DU FINNS MEJA!!

Nee..orkar inte skriva mer..
Ha det fint!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0