Dag 14- Det här hade jag på mig idag

Idag har jag på mig: Mammajeans, svart långt linne och hade en tjocktröja på mig innan, men blev varm så tog av mig den, mycket intressant va??

---------------------------

Och nu över till annat och det blir ett långt inlägg!
Idag har vi varit på rutin ultraljud, och datumet den 24 juni står kvar!
Pyret har växt precis så som det ska, det var en bra mängd fostervatten, moderkakan låg i framvägg, hon sa nog aldrig hur lång pyret är men väger ca 200 gram! En marabou chokladkaka, haha! Konstigt att det var det första jag tänkte på när hon sa va Pyret väger, haha!Flört
Pyret ville bara ligga och visa ryggen och rumpan, haha taskigt! Jag som hade hoppats på att man kanske kunde få en skymt om vad det var för nått ,och ville se ansiktet med ju.
Jag tyckte det var lättare att hänga med och se på förra ultraljudet, kanske var för att den va lite mindre och man inte behövde flytta runt ultraljudsapparaten..vem vet!

Grejen var dock den att pyret inte ville visa sin urinblåsa Obestämd Och den vill dom visst se för att man ska bli "godkänd" eller vad man ska säga, så måste tillbaka igen på tisdag och hoppas då på att den syns och kanske att vi kan få lite finare bilder med, en bild där pyret inte ligger med ryggen uppåt!

Var orolig och ledsen efter ultraljudet så köpte fika och åkte hem till mamma, började storgråta det första jag gjorde, så det var skönt att ha mamma i närheten!
Har pratat med min BM och hon ringde upp till ultraljudsmottagningen och hon sa att jag inte behövde oroa mig, att det förmodligen är så att Pyret bara precis kissade så man inte kunde se den, och att det inte skulle finnas någon urinblåsa alls var högst omöjligt, hon hade nog aldrig vart med om det..så då kändes det lite lättare, men ändå!
Tänk så ska just mitt Pyret inte ha någon urinblåsa, vad gör man då? Kan man operera eller kan inte Pyret överleva då?
Usch ja, men det var ändå skönt att se att Pyret mådde bra, låg där och sprattlade och hjärtat slog på som bara den! Så på tisdag hoppas jag på lite bättre resultat..mammas älskling, skräm mig inte så Hjärta 
Tur att det inte är så många dagar kvar!

Innan jag åkte till mamma och efter ultraljudet var jag även hos mormor en liten sväng som ligger inne på sjukhuset, haft dåligt samvete att jag inte varit och hälsat på henne än så! Men hon var rätt så pigg, älskade mormor!

Nehe, kanske skulle ta och göra lite mat om en stund, får nog bli lite pannkakor eller nått..!
Ha det fint!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Fia

Det kommer gå bra! <3

2011-01-27 @ 22:45:52
Postat av: Kaka

Tack gumman! <3

2011-01-28 @ 11:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0