Dag 13- Min vecka

Denna vecka hoppas jag på ska bli en väldigt bra vecka, den har börjat rätt bra iaf :)

Måndag- Jag och Fien åkte hem till Maria och Pierre för att träffa världens sötaste Alma som fyller hela 3 veckor på torsdag! hihi..Det var så otroligt kul att få träffa dom, Alma har så mycket hår på huvudet så det är sjukt, haha men hon passar i det, den bestämda lilla damen! Vi satt och pratade, skrattade och gosade och fikade i flera timmar! Helt underbart med en sådan dag tillsammans med er!
Efter det långa besöket där så åkte jag och Fien till ciki mama- stavas? och käkade, mums vad gott det var, vet inte när jag käkade där senast!


Jag och Alma satt och gosade hur länge som helst, underbart! Längtar ännu mer tills pyret kommer ut nu!

Tisdag- Idag har det inte hänt så mycket hittills, har inte sovit så bra inatt då min rygg gör ont som fan, så jobbigt!
Har typ vaknat och känns som man ska börja lipa..men skickat iväg ett mail (mina vårdkontakter is the shit) till min barnmorska och se om det finns någon hjälp att få, inte kul att redan ha ont i ryggen och det är mer än hälften kvar!
I eftermiddag ska jag jobba 15-19, låt dagen gå fort!
Idag firar även jag och älsklingen 15-månadersdag och 5 månader som förlovade, grattis till oss! Vem hade trott detta för ett år sen? Inte jag iaf!

Nyförlovade den 25 augusti 2010 på Korfu =) Vilken underbar dag!

Onsdag- Jobb mellan 14.30-19, annars står det inget på schemat.

Torsdag- Då ska vi äntligen på ultraljud igen =) Som jag har längtat efter detta, men är nervös som tusan, även om man förmodligen har känt av små rörelser där inne..men är ändå rädd att det inte är som det ska..:/ jobbigt är det.
Och på eftermiddagen så ska jag jobba 15-19.

Pyret vecka 11+5, på torsdag är det 7 veckor sen, ska bli kul att se hur mycket den har växt, och förhoppningsvis kanske vi kan få reda på vad det är för nått om vi får en snäll person som gör undersökningen =)

Fredag, lördag och söndag- Inget bestämt hittills, så om ni vill ses så blir jag glad! =)
------------------------------------

Det var min vecka det..
annars finns det väl inte så mycket att skriva idag!
Ska väl värma till mig lite mat snart, har lite tacos över sen i söndags så får bli att äta lite sånt minsann!
Sen jobb i eftermiddag som sagt..känner inte för det så mycket då det inte händer så överdrivet mycket på jobbet just nu, men man få tänka på att det inte är så många timmar och det blir ju iaf lite pengar!

Ha en underbar dag!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Fia

Får man lov att boka upp dig på fredag? :)



Allt kommer att gå jättebra på torsdag! Mysigt för er :)



Pusspuss <3

2011-01-25 @ 14:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0