Dag 17- Mitt favoritminne

Oj, vilken svår en! Jag har så många favoritminnen, allt från galna fester, till förlovningen och resan med älsklingen till att bli gravid och allt vad det innebär!
Så idag är jag tråkig och ger er inte något favoritminne! Så det så!

-------------------------------

Igår var en bra dag, eller kväll rättare sagt!
Jag kände en spark från Pyret från första gången, jösses vilken kraft det är i en spark, haha!
Kändes som magen putade ut en meter där sparken kom, så häftigt! Men nu vill man bara ha mer och mer sparkar, men det kommer väl förmodligen dröja tills nästa gång, det är ju så i början tyvärr..:(
Men gud va mysigt det var!

Med min förkylning är det äntligen bättre! är fortfarande förkyld men inte så dålig som jag varit..
och det är skönt :) börjar äntligen känna smak och lukter, underbart! =)
Idag ska jag träffa Jossan en sväng för en fika, var meningen att vi skulle träffas i måndags men ingen av oss mådde bra då, så nu äntligen ska vi träffas, inte träffat den tjejen på år och dar typ! Så det var bra att hon ville att jag skulle köpa ljuslyktor åt henne i Ullared så vi äntligen fick en anledning till att träffas =)

Annars så händer det inte mycket här inte..imon ska jag jobba igen! Inte jobbat på över en vecka nu, så ska bli spännande och se hur det går, först ska jag jobba 12-17 på ena stället och sen direkt vidare till Brahegatan och jobba där till klockan 8 på söndag morgon! Längesen jag jobbade natt nu, men det ska säkert gå bra, får väl lägga mig en stund på söndag när jag kommer hem om jag är för trött! ;)

Nehe..man kanske skulle ta ett tag med dammsugaren..suck!
Ha det fint!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0