Det är dags för fredagsmys

Ikväll kommer Sara och Joakim till mig och Meja, (kanske mamma och pappa, har inte fått svar från dom än) och gör oss sällskap då Micke ska iväg på julbord med jobbet!
Blir mysigt, så vi ska äta lite mat, fläskytterfilé, kulpotatis och beasås bjuds det på, och köttet ligger i marinad sen någon timma tillbaka, så hoppas att det blir gottit!
Just nu ligger lilltjejen och sover, hon blev trött av att äta en stor portion med nötkött och sötpotatis, och sen tvingade jag i henne lite banan, hon tycker inte alls om det, haha! Visserligen bara andra gången hon smakar det, men ändå ;)

Annars lunkar det på i vanlig takt här, Meja växer så det knakar och utvvecklas för varje dag, skrattar och tjatar och verka njuta av livet riktigt bra, mammas lilla prinsessa <3
Annars har det inte hänt något spekatulärt sen sist tror jag, jag har vart ifrån Meja en hel kväll (ca 6 timmar) och det var lite jobbigt, men samtidigt skönt om man får säga så, jag var nämligen på tjejkväll hos Matilda, tillsammans med Maria och Anna, mysigt va det allt!

Så är det med det..!


Min lilla prinsessa fick bli en tomtenissa när vi skulle på Linus lucia :)

Ha det fint!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0