December är här

Ja nu är december här, och som alltid så frågar jag, vart tog tiden vägen?
Här har det hänt en del, eller ja för Meja har det hänt en del:
* Lärt sig att sitta själv
* Gröt är hennes favoritmat
* Ätit spagetti och köttfärssås och även biff stroganoff, och hon gillade det båda!
* Hon ha fått sina första två tänder i nederkäken!

Hmm, ja hon börjar bli stor, tidig med detta är hon oxå, bvc-sköterskan blev rätt så chockad när hon först såg henne sitta och sen när hon såg hennes tänder, hon sa att de brukar fråga om det kan sitta själva vid 8-månader, men lilla Meja är bara 5 månader, och satt själv första gången typ 4 dagar innan sin 5-månadsdag, så duktig så! :)
Just nu ligger hon på sin lekmatta, mätt och glad, eller njaa börjar bli lite gnällig! Hon börjar förmodligen bli trött!

I söndags så var vi i Ullared, trotsade stormen och åkte iväg, tyvärr så var det fler som gjorde det!
Men blev en hel del köpt, alla julklappar är färdigköpta, så det är skönt!
Annars händer inte så mycket..
Nu ska jag kela med min bebis, och se om hon vill sova lite kanske!

Ha det fint
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, jag har testat att lägga henne där idag under dan men det har ju i och för sig vart pga att jag vill att hon ska sova.. Hon kanske bara behöver bekanta sig med miljön lite. Jag ska testa att gosa till det lite där, lägga nån filt osv så hon får som ett litet bo - nu har hon ju så mycket plats att röra sig på och det är väl inte lika mysigt som mammas famn :) Vi har en musikmobil men hon verkar inte så imponerad av den just nu men det kommer väl :)

2011-12-07 @ 15:01:14
URL: http://likecherryblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0