Garderob och grillning

Igår var vi och köpte en garderob till Meja på Ikea, så idag har vi hållt på hela dagen med att sätta ihop den, och den är inte färdig än, det är skjutdörrarna som ska på nu, och sen är det belysning med..sikket jobb det är, men fint kommer det nog att bli!
Älsklingen håller på med garderoben just nu, och jag håller på att grilla kyckling, och till det blir det potatissallad och lite kall beasås med får det nog bli ;)

I torsdags fick Gittan äntligen sin bebis, sent sent på kvällen kom den, en liten tjej som ska heta Molly, en liten tjejkompis till Meja, skojj! Efter många om och men så kom bebisen ut, två veckor och två dagar för sent!
Grattis till dig och Johannes <3

Annars så har vi varit i Hjo, i onsdags så var vi där, och på kvällen kom hela familjen hit och grillade, vilket var otroligt trevligt, måste vi göra om fler gånger, men nästa gång kanske det får bli en kräftskiva istället!
I Torsdags så tänkte vi åka till lager 157, men när vi var på väg så ångrade vi oss och åkte vidare mot Ullared istället, så oansvariga är vi så vi redan tar med Meja till Gekås, men det gick bra ändå!
Och lite blev det köpt till oss alla tre, skojj! :) Dock kom vi dit rätt sent så hann inte kolla på allt..!
Igår så var det lugnt, var ju på Ikea då, och medan Micke åkte hem med alla grejer, vi fick inte plats i bilen, så gick jag och Meja igenom a6 och jag hittade en sådan superfin klänning på MQ, men fanns såklart inte i min strl, var på rea så den hade gått åt, fanns bara en kvar..!
Och sedan handlade vi lite på coop, så gjorde vi tacopaj på kvällen, vilket var evigheter sen, så det var riktigt gott!

Nehe, nu ska jag plocka fram allting för nu börjar kycklingen bli färdig!
Ha det fint!
Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0