Återvända till vardagen

Fast ändå inte..Micke har börjat jobba idag, konstig känsla efter 6 veckor hemma tillsammans!

Men jag återgår inte till vardagen som jag hade innan, för nu har vi vår lilla Meja här och då blir det helt plötsligt annat, så mitt liv bara fortsätter som det gjort de senaste 6 veckorna, men utan Micke då..
Tänk att pluttan redan är 6 veckor, det är SJUKT! Allt med förlossningen är fortfarande så färskt i minnet så känns som det är en vecka sen, och inte sex veckor sen..!

Nehe, nu ska jag ta ett varv med dammsugaren om Meja tillåter :)
Senare så kommer Fien, som jag har saknat den människan!

Ha det fint!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mamma till Noelle

Hej!



Tiden går så fort, hoppas att det går bra för er där hemma.



Det är bara bra med oss, Noelle har visat redan idag att hon mår mycket bättre efter att hunden fick flytta. Så det känns ju som om det var värt det även att det känns tråkigt. Men vad gör man inte för sina små.



Jag har nu besvarat din fråga på bloggen, hoppas att du är nöjd med svaret annars får du slänga iväg ett mail till mig så kan jag förklara mer :)

2011-08-16 @ 09:52:22
URL: http://hannagerebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0