Tjockismöte

Idag ska jag träffa Gittan, tror jag minsann!
På en liten lunch någonstans, hon är gravid i vecka 27  så få kalla henne tjockis=)
Men hon är på någon kontroll idag, så hoppas att allt är bra, och hon skulle
höra av sig efteråt, så få hoppas att det blir snart, för vill träffa min tjockis nu!

Annars är läget under kontroll här, inte hänt så mycket sen jag skrev igår!
Eller det har väl inte hänt något alls, haha!
Idag är det tre veckor kvar till flytt och 10 veckor kvar till BF.
Känns helt otroligt bra, om jag nu kommer att gå tiden ut, tror faktiskt inte att jag kommer
att gå över tiden iaf, men vem vet..!
Anledningen till att jag inte tror det är för att magen har redan börjat sjunka,
och får lätt sammandragningar och kroppen känns helt enkelt annorlunda..men vem vet som sagt.
Är inte säkert att min känsla är rätt, tiden får utvisa när Pyret vill komma ut!

Nehe, ha det så fint!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0