Snabb uppdatering

Idag har jag vart hos barnmorskan, allt gick bra och mina värden var bra, mitt blodtryck hade gått upp igen så det låg mycket bättre än va det gjorde förra gången, blodvärdet och blodsocker va bra.
Pyrets hjärtljud låg på 137, lite lägre än förra gången då det låg på 150 men fullt normalt, och sf-måttet låg på 29, växt med 3 cm på 3 veckor så det var nog rätt bra tror jag med, följde kurvan alldeles utmärkt :)

Nu har jag tagit mig en banan och kladdkaka bit och ska snart gå till bussen för att jobba mellan 13-21, känns lite segt då jag är rätt trött just nu..men det får gå..
imon ska jag jobba 7-12.45 och sen ska vi på förlossningsförberedelse mellan 14.30-17.30, snacka om att man kommer va trött sen ;)

Nehe, bussen va det med ja..
ha det fint!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack Karin jag har haft det bra, var hos far igår och åt pizza, möms!



Hoppas allt är bra med dig <3 Puss!

2011-04-07 @ 13:29:29
URL: http://porkiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0