Kladdkaka

Detta har varit den tråkigaste och längsta dagen på evigheter!
Så nu har jag gjort en kladdkaka som står i ugnen..bara för att göra någonting typ, plus att jag blir så himla sötsugen när jag är uttråkad!
Idag på morgonen var jag hos farbror doktorn då jag har ett par leverfläckar som växt, men han trodde inte att det var någon fara utan att det beror på att leverfläckar kan förändras när man har hormonförändringar i kroppen, men ville att jag skulle återkomma i augusti när bebis och allt är ute så man får göra yttligare en koll för säkerhets skull liksom :)
Men var en trevlig läkare, pratade mer om bebismagen än om leverfläckarna tror jag, haha!

Sen har det bara varit världens segaste dag som sagt!
Nu är jag iaf inne i vecka 29 :) 28+3 idag om man ska vara exakt.
Imon ska jag till BM för vanlig kontroll, blodprov,urinprov,blodtryck, sf-mått och lyssna på hjärtljuden <3
Så får hoppas att allt ser bra ut imon med, man är alltid lite nervös för vad hon ska säga och sådär..va ju och tog några andra prover för någon vecka sen med, så får hoppas att dom blev bra med!

28+3
Nyss tagen bild

28+3
Stolt tjockis <3


Kolla in knubbisfingrarna, undra om jag har börjat samla på mig lite vätska, hahaha

Nehe..ska man försöka hitta på något att roa sig med tills älsklingen kommer hem om två timmar, då blir det väl att laga lite mat och sådär, få nog bli korvstroganoff och ris idag, eller om jag ska göra ugnsstekt falukorv med potatismos..hmm..!
Igår förresten så gjorde jag en riktigt god kvällsmat, stekte fläskfilé i cm tjocka skivor, och så slängde jag in potatis, kålrot, pepparrot, gul lök, röd lök, vitlök, morötter, champinjoner, squash, röd paprika och så olja och salt och svartpeppar på det i ugnen, så otroligt gott blev det, och så självklart kall bearnaisesås till, mums! det lär det bli fler gånger!
Nehe..det var allt för idag!

Ha det fint!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Devin och liten i magen ♥

Oj, ja, haha :) Dina fingrar verkar ha svullnat upp en del! Det gjorde mina också när jag väntade Devin, men än så länge har jag klarat mig bra utan att samla på mig en massa vätska denna gången.

2011-04-12 @ 21:00:35
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0