Humörsvängningar

Igår märktes det verkligen att jag var gravid..
dagen var bra och trevlig med min underbara fien, men sen på kvällen så mådde jag inte alls bra, var helt deppig utan att ens veta varför, var trött och mådde illa och grät..usch!
Och när man inte vet varför man gråter så är det väldigt jobbigt..:P
Man är väl orolig för allt som kommer att hända och sådär..och hade ju sovit dåligt natten tills igår så..hihi..

Idag när jag vaknade hade jag ont i huvudet, men börjar ordna upp sig nu som tur är :)
Men skulle ju inte skada om det va fint väder ute så man blev lite piggare..dumma sol!
Det är ju faktiskt april nu så då kan väl solen lysa eller?

Idag ska jag jobba, precis som hela helgen..suuuck!men går så när man byter schemarad, typiskt att jag skulle byta denna veckan så att det blev yttligare en helg att jobba..menmen, sånt är livet!
Nu har man gjort 28 veckor på graviditeten, går in i vecka 29 imon, sjuuukt! bara 12 veckor kvar. gött som tusan men ännu mer läskigt tror jag!
Känns lite sådär för känns som bebis rör på sig mindre där inne..busunge är det! Och det gör mig inte glad..men kanske bara är trött, precis som sin mamma!

27+5
Gårdagens mage!

Nehe, om man skulle duscha lite å sådär och se om man piggnar till lite!
Ha det fint!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Jennie

Känner verkligen igen det där med humörsvängningar, började lipa igår och calle fattade inte varför, haha... stackarn.



HJÄLP är det inte längre tid kvar? Gud vad roligt! Längtar du mkt? ;) kram

2011-04-02 @ 14:30:18
URL: http://porkiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0