Grey´s anatomy

Har jag suttit och kollat på nu, tillsammans med cola och godis och två snarkande pojkar..hihi!
Nu blir det att kolla lite på Big brother och sova :)
Den här dagen har varit lååång, gick upp redan vid 8.20, trots att jag varit ledig idag..
men kunde inte sova längre så!
Så idag har jag inte gjort mycket alls..packat två kartonger med filmer, sen hade jag ont i ryggen efter det..
Varit på nya team sportia på Ekhagen, stort var det! Fien: Dom hade converse där för 499 kronor, så du vet det ;)
Sedan så åkte vi till Willys och köpte massa godis och cola, hihi, gott som tusan!

Kvällen har varit lugn med tv-tittande bara!
Imon är jag ledig, och det lutar nog åt en fika med Sara L, vet dock inte vilken tid, men det löser sig nog, haha!

Fien igen: Grattis igen, allt kommer att lösa sig nu! Som jag sa igår, detta kommer bli din vändning <3

Älsklingen: I LOVE YOU! Och är så glad för att du ska bli pappa till mitt barn, finns ingen som är så bra som dig!

Nehe, ha det fint allihopa!
Pussåkram


Kommentarer
Postat av: Jennie

Fin bild <3

2011-04-25 @ 13:43:25
URL: http://porkiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0