Möten

En vecka har gått sen mitt sista arbetspass på Brahegatan, suck..men som tur är så ska jag dit både på söndag och på måndag och jobba=) Skoj! Längtar, börjar klättra på väggarna om man säger så!

Om en halvtimme så ska jag vara på en jobbintervju, och likadant imon ska jag på en annan intervju plus att jag ska till arbetsförmedlingen imon.
Så jag hoppas verkligen att det ska lösa sig med jobb nu, vill inte gå hemma längre, det är tråkigt!
Men jag har en bra känsla av att det kommer att lösa sig, för det gör det väl alltid..eller?!

Efter intervjun idag ska jag åka hem till mamma och pappa, så ska dom följa med mig och handla eftersom Micke jobbar till klockan 18 idag. Och sen får vi väl se vad som händer resten av dagen..!
Igår så var vi hos söta syster och Joakim, fikade och åt även kebab, haha mums var det minsann!
Mysigt var det också, syster ska ju ha bebis, hon är i vecka 19 och det är så kul att följa hur magen bara blir större och större! =) Jag längtar efter att bli moster igen, jag tror minsann att det är en liten pojk som gömmer sig där inne, precis som det inte räcker med pojkar nu? Sara har en pojk sen innan, plus att joakim har en pojk (och två flickor) sen innan och mickes syster har 3 pojkar..haha så lite överskott med pojkar tycker jag allt!
Så skulle ju vara kul med en tjej! men bara att vänta till mars och se!

Annars är det bra med mig, känner mig glad idag, trots arbetslöshet och rastlöshet!
Men man måste vara positiv, annars funkar det inte så bra!
Nehe, om klockan skulle kunna ticka på lite då så det blir dags att gå..det tar bara knappt 5 minuter för mig att gå dit där intervjun är nämligen :P

Ha det fint!
Pussåkram


Kommentarer
Postat av: Anita - Gränna

Hej vännen!

Jobbar du i Gränna? Eller fick du ett annat jobb?

Jag är så nyfiken förstår du. :o)

Kramis

2010-10-23 @ 22:06:11
URL: http://anita.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0