Tränat

Nu ha jag tränat 3 gånger denna veckan, spelade badminton i tisdags, tränade på gymmet igår och idag, duktiga mig!
Har legat på latsidan alldeles för länge, så nu är det dags att ta tag i saker och ting igen!
Idag är det fredag, dagen innan min födelsedag, så ska hem till tokarp så ska vi ha lite kalas, ha vart fint väder hela dan, men solen verkar börja försvinna...? och vi som ska grilla ikväll, hmm!
Imon ska jag skjutsa mamma å pappa till landvetter, så jag kan ha bil i en vecka =)
Sen på kvällen var det väl tänkt att bli någon slags fest, men vet inte vad vi ska göra än! haha, bra planering, har iaf inhandlat dricka;)

Annars är det rätt bra med mig, vill ha sommar och sol!!!
Haft en lugn jobbvecka denna veckan, bara jobbat två dagar, skönt! men har jobbigt 160 timmar på hela månaden, och jag brukar jobba ungefär 120-130 timmar på en månad, haha, goa pengar kommer det att bli iaf!
Nehe, nu måste jag hoppa in i duschen känner jag, så jag kommer någonstans här!
Pussåkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0