Längtar

Jag längtar efter sommaren!!
Vill ha det varmt och skönt nu, är så sjukt trött på detta väder, suck mega suck!
Jag jobbar som en galning just nu, idag ska jag jobba dag 4 av 8 på raken..skulle egentligen vart nio men tog ledigt i lördagsnatt, det var skönt. Så i lördags så var jag, micke, louise och axel först här hemma och tog oss lite god dricka och sen gick vi till piren och käkade och hade det supertrevligt, det värsta var att jag sov typ 4 timmar den natten..kunde inte somna, och sen skulle jag börja klockan 8 på söndagen..haha..
Och jag var typ bakis dagen efter, kändes som jag hade festat som fan och inte bara druckit 4 cider..helt sinnes!
Eller har jag någon stor minneslucka om vad som egentligen hände? ;)

Nehe, ska väl fixa mig det sista och gå iväg till jobbet för att ha apt och sen jobba fram till 21 ikväll, men ska se om natten kan komma in lite tidigare, bara nån halvtimme skulle göra mycket!
Ha det fint!

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0