Dåligt

Ja jag har inte uppdaterat här på länge, har inte haft någon ork till detta!
Jag är förkyld, har vart det i snart en vecka, så har inte kunnat träna på en vecka, jobbigt!
Så hoppas jag blir bättre nu under helgen så jag kan komma igång igen på måndag, kanske skulle kunna spela badminton eller nått i helgen om jag bara känner mig lite bättre! Men vill inte anstränga mig så det blir värre och så det tar längre tid att bli av med det..jaja, så är det!

I förrgår så var iaf jag och Micke och bowlade på kvällen, fick oss ett litet ryck, och jag vann! Som vanligt..haha! Fattar inte varför det alltid går bra när jag spelar med honom men inte när jag spelar med någon annan:P
Men det var roligt iaf! I förrgår träffade jag även Fien, vi var på a6 en sväng, och så köpte vi med oss fika och åkte hem till Tokarp och satt på altanen och fikade och tjötade med pappa, det var hur varmt och skönt som helst där på altanen, va nästan så man fick lite färg tom..=)
Igår så var jag hos syster och Linus, Micke hade kvällsjobb..så vi badade badkar jag och Linus, haha..det var nog mer vatten på golvet än i badkaret tillslut, men kul var det! Och så åt vi pannkakor och hade lite myskväll! Mysmys!
Sådant behövs ibland.
Usch, inget kul väder idag..och jag ska jobba från 13.30-21 idag..min sjunde dag på raken! jobbade juh dygn, eller nästan dygn i lördags-söndags, sen har jag haft korta dagar måndag-torsdag, och idag är det en lite längre dag då..så man börjar bli lite trött på det, men nu är jag iaf ledig i 3 dagar, skönt! men vill faktiskt nästan jobba lite extra tror jag, behöver pengarna, och ska juh va ledig sen en vecka i juni då det blir utlandsresa, och sen ska jag ha två veckors semester i juli som jag inte får nått betalt för och sen en vecka i augusti då det blir resa till Korfu med älsklingen! SKOOOOJJJ!!! Kommer bli en toppensommar detta! Så ja, jag behöver jobba och tjäna pengar!

Annars då..med min viktnedgång..hmm det går inte så bra, med tanke på att jag inte kunnat träna nu på en vecka då..men har faktiskt inte gått upp så mycket ändå, vilket är skönt, och jag har ändå vart jätteslarvig med maten, dumma mig!
Men jag ligger på 86,3 kg
Startvikt var juh: 88,6 kg
Så är juh fortfarande - 2,3 kg..
Och jag har minskar lite runt midjan å så med..nu ligger jag på 84 cm runt midjan och 99 cm runt höfterna, så är minus 2 cm respektive 3 cm..sen sist..så inte så mycket skandal..
Men några 80 kg kommer det inte vara den 29 maj, men jag ska inte gå så mycket på vägen utan ska mäta mig istället, så målet den 29 maj ska vara 80 cm i midjan och 90 runt höfterna..det kommer bli svårt, men vem vet det kanske kan gå!

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0