Städning, rensning och planering

Ja en sådan dag har jag haft idag, har inte velat gå ut då det är typ storm ute, och det går typ inga bussar så man kan inte ta sig någonstans!
Så det började med att jag dammsög och torkade golven, fixade iordning i lite köksskåp och sedan rensade min garderob och min underklädeslåda, för på fredag åker vi till Ullared så ska bli kul att köpa lite nytt!
Och så har jag börjat min planera min älsklings 30-årsdag!=) Så har skickat ut inbjudningar på facebook, hihi kan nog bli riktigt skojj om folk kan komma! Men det hoppas jag verkligen, ska iaf bli 80-talstema, så hoppas folk gillar det, det är alltid skojj om det finns ett tema på en fest!

Nu gör jag inte så mycket, tar det lite lugnt och sitter här och bloggar då, väntar på att min Micke ska komma hem, då blir det hundpromenad i blåsten och sedan ska vi hitta på nått, vet dock inte vad, men behöver komma hemifrån lite för blir galen om ja ska sitta inne en hel dag!
Igår var vi för övrigt i Borås över dagen, det var mycket trevligt..gå och strosa lite i affärerna och bara komma bort! jag shoppade faktiskt ingenting..men älsklingen köpte sig ett par nya skor!
På kvällen beställde vi hem thaimat och kollade på Luftslottet som sprängdes! Så det var en riktigt bra söndag igår!

Imon blir det jobb igen, måste ringa och prata med dom lite på jobbet, så jag vet hur det ligger till imon, för förmodligen så kommer lilla hönapöna hem imon, hoppas att hon är pigg nog=)
Jag har bara en vecka kvar som jag vet, så hoppas verkligen att chefen hör av sig snart så man vet om man ska söka sig vidare eller om man får vara kvar!
Jag hoppas att jag får vara kvar och får jobba så pass mycket som jag gör nu, för då blir jag inlasad i april typ, och det skulle vara så skönt, det betyder att jag är garanterad jobb i kommunen!
Och det gör allting så himla mycket lättare! När jag blir lasad så ska jag fira minsann;) haha!
Men det finns juh flera som har blivit av med sina jobb bara för att de är på gränsen till att bli inlasade, och jag hoppas verkligen inte att det ska behöva hända mig..men med min tur så vet ingen...jaja!

Måste säga att The Baseballs är så sjukt bra!
Haha, bara så ni vet!
Ha det så bra!

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0