Frustrerad

Ja jag är så jäkla frustrerad, idag är en sådan där när inget är snyggt på mig, när håret är åt helvete och allt!
Önskar jag kunde gå ner 10 kg och ha obegränsat med pengar så man kunde köpa massa kläder, och då kanske faktiskt se bra ut i nått! Blir så jäkla arg och less på mig själv sådana här dagar, och de förstör...!

Nu ska vi åka ut till Bankeryd till Mickes syster med familj och grilla å sådär, så blir en lugn kväll..
börja jobba klockan 19 imon...men vem vet vad som händer senare ikväll...men kommer nog få va nykter, för ha en känsla av att micke säkert ta någon öl...så någon måste ju köra..men sen senare kanske, beror på vad man gör helt enkelt..

nehe...gå och titta mig i spegeln och kanske byta kläder för 19908560430763 gången...!

Pussåkram och trevlig midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0