Officiellt sambo

Idag blir jag sambo på riktigt;) Hag juh bott hos Micke sen vi träffades, men ändå haft kvar lägenheten, men idag så flyttas min adress hit (den ha visserligen vart hos mamma å pappa hela tiden) och jag ska flytta och städa ur det sista i lägenheten idag efter jobbet.
Så nu sjutton är jag sambo med Micke=)
Jag vet att det kanske är lite väl tidigt, men heey, det är ett test, funkar de inte så funkar det inte och då får jag hitta nått annat men vi kanske ändå kan va tillsammans, men självklart så hoppas vi att det ska funka.
För isf så småningom så ska vi hitta en lägenhet som kan bli våran!
Micke, jag älskar dig så mycket, så som jag känner för dig har jag inte känt för någon annan!

Snart ska jag iväg till jobbet, jobbar 4 timmar idag, hur ska jag orka;) hihi..
Ne ska bli skönt med en kort dag, jobbade 10 timmar i tisdags och igår jobbade jag 9,5 timmar..utan rast ska tilläggas..så ja de ska bli skönt med en kort dag, och sen måste jag juh städa lägenheten, och det är juh ett jobb i sig..
Flyttade det mesta i måndags, hade min älskade ängel Fien till hjälp med att flytta det..men allt som allt höll jag på från tolv till fyra typ och packade och flyttade..kan säga att jag var rätt trött sen!

I helgen blir det lite party, imon ska jag jobba kvällen men på lördag ska några tjejer från ljungarumsskolan träffas och festa lite, ska bli kul att träffa alla igen, man har nämligen knappt träffat dom sen vi slutade nian, och de va juh ett par år sen..i sommar är det 6 år sen, herreminskapare va fort tiden går!
Fattar inte att vi fyller 22 i år, 20 kunde jag gått med på..men 22 nee...åldersnojja? nej då, man är inte äldre än va man gör sig;)

Åh, jag tror detta kommer att bli ett bra år, jag hoppas verkligen det, hoppas verkligen det löser sig med jobb och sånt för mig..har iaf februari ut med, men vet inte hur mycket timmar det blir..suck..hoppas att jag kan få reda på det idag..
Och nu ska jag inte va med i jobbgarantin längre..utan kommer att få stämpla till a-kassan, och jag vet att förra gången jag skulle göra det, var när jag hade flyttat hem sommaren/hösten 2008, så strulade det så ini helvete..så hoppas verkligen att det kan gå lite smidigare denna gången!

Och i sommar så kommer det förmodligen bli en utlandsresa, till spanien..i juli! kommer nog bli varmt och skönt! jag, fien och någon annan hon känner funderar på att hyra ett hus där nere, och sen kan man juh få tag på billiga flygbiljetter, så ska nog bli bra, hoppas verkligen verkligen verkligen att vi kommer iväg!
Och sen har jag och micke också pratat om att åka utomlands, få se om vi kanske kan komma iväg till hösten, få la se hur allt funkar mellan oss, men det skulle va så sjukt kul!

Nehe, nu kan jag inte skriva mer, för nu måste jag fixa iordning mig det sista och gå iväg till jobbet!
Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anita

Hej vännen!

Grattis grattis till sambolivet. Det är ju så himla mysigt att ha någon att vakna tillsammans med och somna tillsammans med. Det lät töntigt va? Ja, men det är största lyckan för mej i alla fall.

Härligt att höra att du tror på 2010. Det SKA bli ett bra år.

Stor kram till dej från mej

Hälsa raringarna/boende på jobbet.

2010-01-16 @ 22:27:54
URL: http://anita.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0