Helg

Snart är alla helger över..imon är det måndag, ny vecka och nya möjligheter!
Jag och Fien lånar pappsens bil och åker till Göteborg imon, åh vad kul det ska bli!
Ska bli så skönt att komma iväg! Det behövs, och bara vi två med, kommer bli så roligt, kanske äta på murveln eller på kinesen=) Gottit! Hoppas man kan hitta lite som man kan shoppa med;) haha!

Älsklingen är ute på hundpromenad, och jag borde fixa iordning mig lite..eller har håret och lite smink kvar bara.
Inte för att jag vet vad vi ska göra men:P haha, vill hitta på nått ändå!

Nee nu orkar jag inte skriva mer!
Pussåkram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för i måndags min underbara lilla kakan! Ingen fiien utan sin kaka, så är det bara. Min andra halva! Älskar dig så otroligt mycket, bästa vänner för alltid! <3<3<3

2010-01-07 @ 22:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0