Förkyld igen

Ja, nu är jag förkyld igen...inte så farligt, men ändå, så himla segt det här!
Var förkyld i december, maginfluensa i januari och nu förkyld igen, härliga årstid!
Annars jobbar jag på som vanligt, tar det lugnt på min fritid och njuter av sambo-livet.
Var och hälsade på Sandra häromdagen, hon och hennes syster har köpt en hundvalp- Jack Russel, och fy tusingen vad söt den var!
Jag har ätit frukost nu, måste fixa mig det sista och knalla iväg till jobbet..klockan har visst blivit mycket!
Haha..så blev ett kort inlägg idag!

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Fiien

Jadu, svårt det där.



Önskar mig lite allt möjligt. Flytta hemifrån saker, typ ja, du vet nog vadjag gillar :b

2010-02-05 @ 11:47:45
URL: http://fiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0